Калкулатор за CPM в Instagram
Въведете данните за вашата кампания, за да изчислите моментално показателите на калкулатора за CPM на Instagram. Сравнете форматите на кампаниите, оптимизирайте офертите и планирайте рекламния си бюджет.
Сравнение на кампании
Какво е CPM в Instagram?
CPM на Instagram измерва цената на 1000 импресии за реклами, доставени на различни повърхности на Instagram — включително основната емисия, истории, барабани и раздела Изследване. Управлява се чрез Meta Ads Manager заедно с разположенията във Facebook.
Да знаете вашата CPM в Instagram има значение, тъй като визуално ориентираната аудитория на платформата изисква премиум рекламни цени в сравнение с много други социални канали. С 2 милиарда активни потребители месечно и по-висок процент на ангажираност от Facebook, Instagram често осигурява по-силно припомняне на марката на импресия.
Маркетолозите проследяват CPM в Instagram, за да оптимизират творческите разходи в разположенията — рекламите Reels имат средно $4–$8 CPM, докато разположенията във Feed работят $10–$14 CPM — и за да оправдаят бюджетите на Instagram спрямо алтернативни канали като TikTok или Pinterest.
Формула за CPM в Instagram
Изчислете вашата CPM в Instagram, като разделите общите си разходи за реклама в Instagram на броя импресии, които са получили вашите реклами, след което умножете по 1000. Можете да намерите и двете цифри в Meta Ads Manager, филтрирани към разположения само в Instagram.
CPM в Instagram = (разходи за реклама в Instagram ÷ импресии в Instagram) × 1000 Instagram CPM Playground
$500 ÷ 100,000 = 0.005 × 1,000 = $5.00
Как да изчислим CPM в Instagram – стъпка по стъпка
Следвайте този процес, за да измерите рекламната си ефективност в Instagram, като използвате данни за реални кампании от Meta Ads Manager.
Филтър за разположения в Instagram
В Meta Ads Manager използвайте менюто Breakdown, за да филтрирате резултатите по Placement и да изолирате специфични за Instagram данни от вашите крос-платформени кампании.
Проведохте модна кампания за електронна търговия в Instagram Feed и Stories за 21 дни.
Идентифицирайте разходите само за Instagram
След филтриране по разположение, запишете разходите, приписани конкретно на повърхностите на Instagram - Feed, Stories, Reels и Explore.
Разположенията в Instagram представляват $3800 от общия ви бюджет за различни платформи.
Събирайте впечатления от Instagram
Обърнете внимание на общите импресии, доставени конкретно на разположения в Instagram, с изключение на всички импресии във Facebook или Audience Network.
Вашите реклами в Instagram доставиха 340 000 импресии — 180K от Feed и 160K от Stories.
Изчислете своята CPM в Instagram
Разделете разходите за Instagram на импресиите в Instagram и умножете по 1000, за да получите вашата специфична за платформата CPM.
$3800 ÷ 340 000 × 1000 = $11,18 CPM — в рамките на типичния диапазон на Instagram от $8–$14.
Frequently Asked Questions
Каква е формулата за калкулатора за CPM на Instagram?
Защо калкулаторът за CPM на Instagram е важен за дигиталния маркетинг?
Как да намаля CPM на моята рекламна кампания?
Как насочването към аудитория влияе върху CPM на Instagram?
Различна ли е CPM в Instagram за B2B спрямо B2C?
Кога е най-евтиното време за пускане на реклами в Instagram?
Безплатни маркетингови калкулатори
Разгледайте нашия пакет от безплатни онлайн калкулатори за специалисти по дигитален маркетинг. Всеки инструмент е предназначен да ви помогне да измервате, сравнявате и оптимизирате рекламните си кампании.
Калкулатор за eCPM
Изчислете ефективната CPM, за да измерите ефективността на рекламните си приходи.
Калкулатор за CPM за Facebook реклами
Изчислете CPM, разходи и импресии за Facebook и Meta кампании.