Калкулатор за CPM за Facebook реклами
Въведете данните за кампанията си, за да изчислите незабавно показателите на Facebook Ads CPM Calculator. Сравнете форматите на кампаниите, оптимизирайте офертите и планирайте рекламния си бюджет.
Сравнение на кампании
Какво представлява CPM за Facebook реклами?
CPM за Facebook реклами е цената за 1000 импресии, която плащате, когато провеждате кампании чрез рекламната платформа на Meta. Той отразява колко струва показването на вашата реклама хиляда пъти във Facebook News Feed, Stories, Marketplace и Audience Network.
Проследяването на CPM във Facebook ви помага да разберете дали вашето насочване и творческа стратегия са икономически ефективни. С над 3 милиарда активни потребители месечно, базираната на търг система на Facebook означава, че CPM се променят постоянно въз основа на търсенето на аудиторията, сезонността и резултатите за уместност на рекламите.
Рекламодателите използват CPM във Facebook, за да оценят кампании за разпознаване на марката, да сравнят разходите за разположение (рекламите във Feed средно $8–$12 CPM срещу Stories при $5–$8 CPM) и да разпределят бюджети между Facebook и други Meta свойства като Instagram.
Формула за CPM за Facebook реклами
За да намерите своята CPM във Facebook, вземете общата сума, която сте похарчили за кампания, и я разделете на общия брой доставени импресии, след което умножете резултата по 1000. Meta Ads Manager също отчита този показател автоматично в изгледа на колони.
CPM на Facebook = (разход за реклама ÷ импресии) × 1000 Facebook CPM Playground
$500 ÷ 100,000 = 0.005 × 1,000 = $5.00
Как да изчислим CPM за Facebook реклами – стъпка по стъпка
Използвайте тези стъпки, за да изчислите и сравните вашата CPM за рекламиране във Facebook от данни на Meta Ads Manager.
Отворете Meta Ads Manager
Отидете до Meta Ads Manager и изберете кампанията, рекламния набор или отделната реклама, която искате да оцените. Изберете вашия период от време за отчитане.
Стартирахте кампания за информираност за марката, насочена към възрастни в САЩ между 25 и 44 години за 30 дни.
Запишете общите си разходи
Проверете колоната „Изразходвана сума“, за да видите общия бюджет, изразходван от вашата кампания през избрания период.
Вашата кампания изразходва $5200 от разпределения ви бюджет.
Отбележете общите си импресии
Намерете показателя „Импресии“, за да видите колко пъти са били показани рекламите ви във емисии, истории, ролки и други разположения.
Вашите реклами генерираха 620 000 импресии във всички разположения във Facebook.
Изчислете вашата CPM
Разделете общите си разходи на импресии и умножете по 1000. Сравнете резултата със средния диапазон на CPM на Facebook.
5 200 $ ÷ 620 000 × 1 000 = 8,39 $ CPM — точно в средата на типичния диапазон от 7 до 12 $.
Frequently Asked Questions
Каква е формулата за Facebook Ads CPM Calculator?
Защо Facebook Ads CPM Calculator е важен за дигиталния маркетинг?
Как да намаля CPM на моята рекламна кампания?
Как Advantage+ влияе на моята CPM във Facebook?
Видео съдържанието намалява ли CPM във Facebook?
Каква CPM във Facebook трябва да насоча за кампания за разпознаване на марката?
Безплатни маркетингови калкулатори
Разгледайте нашия пакет от безплатни онлайн калкулатори за специалисти по дигитален маркетинг. Всеки инструмент е предназначен да ви помогне да измервате, сравнявате и оптимизирате рекламните си кампании.
Калкулатор за eCPM
Изчислете ефективната CPM, за да измерите ефективността на рекламните си приходи.
Калкулатор за CPM за Facebook реклами
Изчислете CPM, разходи и импресии за Facebook и Meta кампании.